Monday, November 15, 2010

මං දැනගෙන හිටිය, ඔයා බොරුකාරයෙක් කියලා...


 " කෝ ඔයා උණ බට,උක් ගස් ගොඩාක් අරන් මාව බලන්න එනවා කිවුව නේද...? "
 " ඒකද මේ මග බලාගෙන හිටියේ...අනේ රත්තරන්...උණ බට, උක් ගස් නම් අමතක උනා...එත් මං ආවනේ.. "
 " එත් ඔයාට මං මග බලන් ඉන්නවා කියලා අමතක වෙලා...නැත්තම් ඔයා විතරක් ඒවිද? "
 
 " දෙවියනේ මං කොහොමද ඔයාව අමතක කරන්නේ...ඔයා ඇරෙන්න අනික් දේවල් අමතක උනා. " 
 " මගදී වත් මතක් උනේ නැද්ද...? මං මේ අහන්නේ ගෙනාවේ නැතිවට නෙමෙයි හොදද...? " 
 " මගදී මතක් උනා...!! එත් ආපහු හැරෙන්න හිත දුන්නේ නෑ...ඔයත් එක්ක ඒ මොහොතත් ඉන්න පුළුවන්නේ. " 
 " මට මුකුත්ම නැතිවට කමක් නෑ...ඔයාව මට තේරෙනවා... " 
 " මං දන්නවා ඔයා මාව තේරුම් ගනීවි කියලා...එත් කියන්න පොඩ්ඩක්වත් දුක හිතුනේ නැද්ද? " 
 " නෑ මගේ හිත බලන් හිටියේ ඔයා එනකල් විතරයි...ඔයා ආවා මට ඒ ඇති... " 
 " ඔයා දන්නවනේ පැන්ඩෝ.....මං ඔයාට ජීවිතේට කවදාවත් එක බොරුවක් වත් කියලා නෑ කියලා "
 " අපෝ....මං නොදන්නා ඔයා...ඔයා කට ඇරියොත් මට කියන්නෙම බොරුමයි "
 " ඒ ආදරේටනේ.....එහෙනම් දුවල ගිහින් බලන්න මං ඔයාට ගෙනාවේ මොනවද කියලා "
 " පිස්සා....මං දැනගෙන හිටිය ඔයා මහා බොරුකාරයෙක් කියලා.... "
 " දැන් වත් තේරුනාද මට ඔයාව අමතක වෙන්නේ නෑ,හැම තිස්සෙම හිතනවා කියලා..... "
 

[මං දන්නවා දෙයියනේ....එකනේ කොච්චර අඩුපාඩු තිබ්බත් යන්න හිතනකොට මගේ හිත ගැස්සෙන්නේ....මං නැති උනොත් මේ පිස්සා මැරෙයි...]

~ Mahesh4ever ~

0 දෙනෙක් මගේ ඇසි පිය පාට කරලා...:

Post a Comment

මගේ හිත හදන්නෙ, ඔයාලගෙ අදහස් තමයි ...